Questions fréquentes forfaits de réparation

Javítási csomagok

Kérdése van a csomagjával kapcsolatban?

Takarítson meg időt, csak pár kattintással

Gyakran feltett kérdések javítási csomagról

Csomagok funkciója

Megrendelési folyamat

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a dokumentumokat - számla, javítás utalvány, csomagcimkék, - e-mailben a vásárlást követő 3 órán belül?
A csomagrendeléssel kapcsolatos összes részlet és dokumentum a Saját fiókom / Saját megrendelések oldalon belüla a megfelelő rendelésszám alatt megtalálható. Ha itt sem találja meg a megrendelését, az azt jelenti, hogy nem hagyta jóvá, és nem terhelhették meg a bankkártyáját. Ezután javasoljuk, hogy ellenőrizze még egyszer a megrendelését. Abban az esetben, ha továbbra is úgy látja, hogy a fizetés sikeres volt és a dokumentumok nem jelennek meg a megrendelésben, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül https://www.rowenta.hu/contact vagy telefonon a 06 1 801 8434 telefonszámon (ára nem feláras hívás) hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között.
Hol találhatom meg a csomagfeladáshoz kapcsolódó dokumentumokat és nyomkövetési linket?
A csomagrendeléssel kapcsolatos összes részlet és dokumentum a Saját fiókom / Saját megrendelések oldalon belül, a megfelelő rendelésszám alatt visszakereshető. Abban az esetben, ha a dokumentumok nincsenek a rendelésében, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal az alábbi űrlapon https://www.rowenta.hu/contact, vagy telefonon a 06 1 801 8434-es telefonszámon (ára nem pótdíjas hívás) hétfőtől péntekig 8 óra és 17 óra között.
Nem találok a településemen (környékemen) szakszervizt, hogy javíttassam meg a készülékemet?
Az átalánydíjas javítási csomagokat azon szerződött szakszerviz partnereink kínálják szolgáltatásként, amelyek ehhez a programhoz csatlakoztak. Amennyiben a szervize nem szerepel a listánkban, úgy a szolgáltatást nem tudjuk az átalánydíjas javítási csomag részeként kínálni.
Rendelhetek két javítási csomagot ugyanabban a sorrendben?
Minden átalánydíjas javítási csomag csak egy megrendelésre utalhat, amely nem tartalmazhat más terméket, vagy javítási csomagot. Amennyiben több ilyen szolgáltatásra van szüksége, kérjük, megrendelésenként egy terméket jelöljön meg.
Létre kell hoznom egy felhasználói fiókot, hogy javítási csomagot rendelhessek?
A felhasználói fiók létrehozása kötelező,annak érdekében, hogy ezt a szolgáltatást igénybe tudja venni. Egy ilyen fiók számos más előnnyel is jár: nyomon lehet vele követni a leadott csomagot, ezzel tudja regisztrálni a termékeit, fel tud iratkozni a hírlevelünkre, valamint tud szakszervizt regisztrálni.
Megvásárolhatom a javítócsomagot közvetlenül a szakszerviztől?
A javítási csomag értékesítése a márka által kínált teljes és exkluzív szolgáltatás, ami csak a honlapunkon elérhető.
A szakszerviz kereső oldal nem működik.
Ha nem tudja az elérhető szakszervizeket a térképen megjeleníteni, ez valószínűleg egy átmeneti technikai probléma. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, a Kapcsolatok/Egyebek/Hibabejelentés oldalon, és próbálj meg újra leadni a rendelését azon az oldalon.

Fizetés és visszatérítés

Megrendelhetem úgy a javítócsomagot, hogy csak a javított eszköz helyreállításakor fizetek?
A javítási csomagokat a megrendelés alkalmával kell kifizetni. Az ár minden csomagra fix és egyedi minden termékkategóriában, további díjak nem merülnek fel a javítás folyamán.
A vártnál kevesebbet térítettek vissza. Miként lehetséges ez?
A javítócsomag megvásárlása után 14 napon belül elállt a vásárlástól. Ha a javítási szolgáltatás még nem kezdődött el ez azt jelenti, hogy a készüléke még Önnél van, és teljes mértékű visszatérítést kellene kapnia. Minden más esetben kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Visszahúzási jog

Hogyan törölhetem a javítási csomagomat?
A vásárlástól számítvva 14 munkanap áll a rendelkezésére, hogy lemondja a megrendelt javítási csomag szolgáltatást.
Amennyiben még nem vitte el a termékét a szervizbe, a következő, Kapcsolatok oldalon tudja kérni a visszatérítését. https://www.rowenta.hu/kapcsolat / Internetes rendelés / Megrendelés törlése - elállási jog menüpont alatt, vagy telefonon a 06 1 801 8434 -es telefonszámon (nem pótdíjas hívás ára) hétfőtől péntekig 8 óra és 17 óra között.
Abban az esetben, ha a készülék már a szakszervizben van, kérjük olvassa el az Általános Értékesítési Feltételek az elállási jogról szóló passzusát, annak érdekében, hogy tisztában legyen a szabályokkal, valamint kérjük, vegye fel a kapcsolatot a tanácsadóinkkal, amint tudja, a következő telefonszámon: 06 1 801 8434 ( nem pótdíjas hívás ára) hétfőtől péntekig 8 óra és 17 óra között.
Felhívjuk figyelmét, hogy tanácsadóink számára az űrlap átnézése hosszabb időt is igénybevehet, és emiatt nem lehet azonnal leállítani, egy, már elkezdődött javítási folyamatot.

Küldés és fogadás

A termékemhez több alkatrész és kiegészítő tartozik, az összeset magammal kell vinnem a szakszervizbe?
A készülék javításához csak a szükséges tartozékokat kell hoznia a termék diagnosztizálásához és tesztjéhez. Szükség esetén a szakszerviz elkéri a további, a diagnosztizáláshoz szükséges kiegészítőket.
Hogyan töltsem ki a javítási utalványomat?
A javítási utalványt teljesen ki kell töltenie, mielőtt a terméket eljuttatja a szervizbe. Jelölnie kell:
  • Az Ön adatait: vezetéknév, keresztnév, e-mail (ezen az email címen fogjuk Önnel felvenniva kapcsolatot)
  • A pontos hibaleírást
  • termék diagnosztizálásához és tesztjéhez szükséges cserélhető tartozékok listája, amellyekkel a termék rendelkezik
  • A dátumot
  • Az Ön aláírását
Mit kell tennem, amennyiben a javítócsomaghoz kiválasztott szervizt szeretném megváltoztatni?
Ön kiválasztott egy szakszervizt, amikor megrendelte az átalánydíjas javítási szolgáltatást, azonban van lehetősége szervizt váltani.
Összesen annyit kell tennie, hogy megnézi, hogy az Ön által kiválasztott új szakszerviz rajta van-e az "Előrefizetett átalánydíjas javítási csomag" listánkon, az általuk nyújtott szolgáltatások részletes leírásával (lássa a szerviz térképen). Annak érdekében, hogy érvényesíteni tudja a javítási utalványát, csak mutassa be az erredtileg kiküldött utalványát az újonnan kiválasztott szakszervizben.
Az első kiválasztott szerviz címe sohasem akadályozza a szolgáltatás elvégzésének áthelyezését.

Javítási folyamat

Mi történik, ha a termékemen nem észlelhető a hiba?
Abban az esetben, ha a szerviz általi bevizsgálás nem tárt fel hibát, a csomag ára visszafizetésre kerül, és a termékét javítás nélkül visszakaphatja.
A készülékem nem javítható.
Amennyire csak tudjuk, biztosítani szeretnénk a termékeink 15 éves megbízhatóságát, pótalkatrészek gyártásával, valamint hosszútávú tárolásával.
Ennek következtében a Rowenta szerződött szakszervizei a garancia ideje alatt, vagy annak lejárta után bármikor hibaelhárítást tudnak végezni. Azonban, akaratunk ellenére lehetséges, hogy egyes alkatrészek idediglenesen nem elérhetőek.
Ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, és javasoljuk, hogy várjon, amíg folytatni tudjuk a javítási folyamatot. Azonban Ön kérheti azt is, hogy eljöhessen a készülékéért, ebben az esetben teljes pénvisszatérítést kap. Az is előfodulhat, hogy egy termék sajnos nem javítható, ebben az esetben visszakapja a termékét a szakszerviztől, és teljes pénzvisszatérítést kap.
A szakszervizben leadtam a termékemet, de még mindig nem jeleztek vissza a javítással kapcsolatban.
Amennyiben még nem kapott visszajelzést a javítással kapcsolatban, kérjük, hogy lépjen kapcsolatba a szakszervizzel.

Garancia

A készülékem az átvételt követően nem működik, vagy a kiterjesztett a garancia időtartamán belül tönkremegy.
Használatba veheti a garanciát, amely a javítás után 6 hónapig érvényes a termékre. Ebben az esetben, kérjük a javítást előzően végző szervizbe vigye el a termékét, illetve a javításról szóló nyugtát, amelyet az előző javítást követően kapott.
Meg lehet a garnaciát újjítani?
Még nem forgalmazzuk a garancia kiterjesztését. A javítás után azonban a készülékre teljes egészében vonatkozik a 6 hónapos garancia kiterjesztés (nem csak a javított alkatrészekre). Ezt az időszakot követően, amennyiben terméke újra elromlik, azt ajánljuk, hoyg vegyen még egy átalánydíjas javítási csomagot.
A javítási csomag szolgáltatásban szereplő 6 hónapos jótállási kiterjesztés magában foglalja a következőket:
A 6 hónapos garancia az egész terméket lefedi, és nem csak a szolgáltatás kontextusában javított elemeket.
A termékem nem működik a javítást követő 6 hónapon túl..
A garancia a terméke egészére vonatkozik, 6 hónapon keresztül. Ez idő letelt után készüléke már nem garanciális. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szakszervizzel a javítás megkezdése érdekében, vagy vegyen egy új átalánydíjas javítási csomagot.