Felhasználói kézikönyv és gyakran ismételt kérdések PURE AIR GENIUS PU3080F0 PU3080F0

Lélegezzen könnyedén!

Ég veled allergia, légy üdvözölve tiszta levegő! A Pure Air Genius légtisztítónak köszönhetően végre szabadon lélegezhet: a Rowenta csendes, környezetbarát légtisztítója a kiváló hatékonyságú, Allergy+ szűrőt tartalmazó szűrőrendszerrel képes mindössze 4 perc* alatt kiszűrni a levegőből az allergének és az apró szennyeződések akár 99,99 %-át. A mobiltelefonhoz és a szennyeződés érzékelő szenzorokhoz történő kapcsolódás funkciónak köszönhetően automatikusan alkalmazkodik az otthonában lévő levegő minőségéhez, a levegő maximális mértékű szűrésének érdekében, éjjel és nappal. * 10 m² alapterületű helyiségre számítva

Cikkszám : PU3080F0

Dokumentáció

Gyakori kérdések

Az okostelefon beállításaiban ellenőrizheti, hogy az okostelefon csatlakozik-e az otthoni Wi-Fi-hálózathoz. Az otthoni Wi-Fi-hálózatnak internetkapcsolattal kell rendelkeznie.
Ha az eszközön ki van kapcsolva a Wi-Fi funkció, aktiválnia kell ahhoz, hogy a „SEB_accessPoint” nevű Wi-Fi-hálózat sugárzása megkezdődjön.

A Wi-Fi aktiválása:
• Nyomja meg a Wi-Fi gombot 3 másodpercig.
• Ekkor sípoló hangot hall, és a Wi-Fi gomb gyorsan villogni kezd.

Ha a termék nem csatlakozási módban van, aktiválnia kell a Wi-Fi módot:
• Nyomja meg egyszerre a gyermekzár gombot és a Wi-Fi gombot, és ha sípoló hangot hall, akkor a Wi-Fi funkció be van kapcsolva.
• A sugárzás aktiválásához nyomja meg a Wi-Fi gombot.
Ellenőrizze, hogy a termék Wi-Fi gombja folyamatosan világít-e vagy villog-e.
Ha folyamatosan világít, akkor a termék megfelelően van csatlakoztatva az otthoni Wi-Fi-hez, de a felhő nem tudta társítani a fiókjához. Kérjük, később próbálja újra.

Ha továbbra is villog, akkor a termék nincs csatlakoztatva az otthoni Wi-Fi-hálózathoz. Ebben az esetben ellenőrizze a következő elemeket:

Internet-kapcsolat:
- Az otthoni Wi-Fi-hálózat rendelkezik internet-kapcsolattal?
- Ha az otthoni Wi-Fi-hez proxyra van szükség az internet eléréséhez, a párosítás nem fog működni.

Wi-Fi:
- A helyes otthoni Wi-Fi-hálózatot választotta ki?
- Helyesen írta be az otthoni Wi-Fi-jelszót?(Az otthoni Wi-Fi-jelszó maximális hossza: 64 karakter).
- Nem megfelelő SSID-t adott meg?
- Kézzel adta meg az 5GHz-es Wi-Fi nevét?A termék a 2,4 GHz-es hálózattal kompatibilis, az 5 GHz-es frekvenciával nem kompatibilis.
- A telefon nincs nem túl messze az otthoni Wi-Fi-hálózattól/terméktől?
- A termék nincs nem túl messze az otthoni Wi-Fi-hálózattól/terméktől?
- Előfordulhat, hogy kompatibilitási probléma lépett fel: kérjük, ellenőrizze a listát.


Ha ellenőrizte ezeket az elemeket, és a párosítás továbbra sem működik, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálati szervizzel.
Igen, nyomja meg egyszerre a gyerekzárat és a Wi-Fi gombot, ekkor hangjelzést fog hallani. Ezzel be- vagy kikapcsolja a Wi-Fi funkciót.
Végezze el újra a párosítást: az alkalmazásban lépjen a „My Profile” (Saját profil) > „My appliance” (Saját készülék) > „Add a product” (Termék hozzáadása) menüpontba. Ekkor elindul a párosítási folyamat.
Itt található a leggyakoribb problémák és megoldások listája gyakorisági sorrend alapján.

  1. A párosítás sikeres volt, de a készülék nincs csatlakoztatva: ha az alkalmazásban azt látja, hogy a készülék nincs csatlakoztatva, zárja be és nyissa meg újra az alkalmazást.
    Ha a művelet után sem látja a készüléket, húzza ki és csatlakoztassa újra a terméket.

  2. Wi-Fi-kapcsolat: ellenőrizze a Wi-Fi jelszavát, és pontosan írja be.

  3. Tartsa okostelefonját a készülék és a modem közelében a párosítási folyamat végéig.

  4. Android hozzáférési pont: győződjön meg róla, hogy fennáll a kapcsolat a készülékkel, amikor megerősítő üzenetet lát. Ez az üzenet kétszer is megjelenhet a párosítási folyamat során.

  5. iOS hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után indítsa újra az okostelefont.

  6. iOS hozzáférési pont: a készülékhez való csatlakozás során megjelenik egy felugró ablak, amely arra kéri Önt, hogy kapcsolódjon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózatra. Nyomja meg a „Csatlakozás” gombot.

  7. Hozzáférési pont: amikor aktiválta a hozzáférési pontot, hallott sípoló hangot a termékből? Megfelelően villog a Wi-Fi gomb?
    Ha nem, próbálkozzon újra.

  8. Android hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után távolítsa el a „SEB_AccessPoint” hálózatot az okostelefon beállításaiból, ha látható.

  9. Android hozzáférési pont: Néhány okostelefon rendelkezik olyan Wi-Fi-beállításokkal, amelyek révén elkerülheti a kapcsolódást az internetkapcsolattal nem rendelkező Wi-Fi-kre.

    A párosításhoz kapcsolja ki ezt az opciót, hogy az okostelefon lehetővé tudja tenni a kapcsolódást a készülékhez. Ez az opciót olyan Xiaomi okostelefonok esetén használható, mint a Pocophone F1 és a Redmi Note 8.

  10. Internetkapcsolat: Győződjön meg arról, hogy a párosítani kívánt készüléknek nincs szüksége proxyra.

  11. Android: engedélyeznie kell a geolokációt.

  12. Internetkapcsolat: ellenőrizze, hogy a készülék csatlakoztatásához a 2,4 GHz-es hálózatot választotta a Wi-Fi beállításban, és nem az 5 GHz-es hálózatot.

  13. Kapcsolódás a felhőhöz: ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi-hez való automatikus újracsatlakozás működik-e.

  14. Kapcsolódás a felhőhöz: aktiválja okostelefonján a mobiladatot.

  15. Többszöri próbálkozás után: indítsa újra a Wi-Fi modemet.

  16. Többszöri próbálkozás után: húzza ki a hálózati csatlakozót, várjon 20 másodpercet, majd csatlakoztassa újra a készüléket.
    Ha a probléma továbbra is fennáll, állítsa alaphelyzetbe a készüléket (hard reset).
Egyes Xiaomi telefonoknál problémák merülhetnek fel a csatlakozáskor. Szokatlanul sok felugró ablak jelenhet meg.
Az érintett telefonok a MIUI rendszerrel rendelkező készülékek (például a Redmi és a Pocophone modellek).

Ebben az esetben próbálja meg a következő lépéseket:
Beállítások > Alkalmazások > Alkalmazások kezelése > Pure Air > Egyéb engedélyek. Ezen az oldalon fogadja el a „Wi-Fi-kapcsolat módosítása” engedélyt.
Beállítások > Wi-Fi > További beállítások > Wi-Fi asszisztens. Ezen az oldalon kapcsolja ki a rendelkezésre álló opciókat.
A jelszó beírása után hibaüzenet jelenik meg a felhőhöz való csatlakozáskor.

• A felhőhöz való csatlakozáskor internetkapcsolat szükséges az eszközök sikeres párosításához. Ehhez aktiválhatja mobiladatait, vagy automatikusan újracsatlakozhat otthoni hálózatához.
• Győződjön meg arról, hogy a telefonján a dátum és az idő helyesen van-e beállítva. Bármilyen különbség megakadályozza a csatlakozást.

Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Húzza ki a légtisztítót, várjon 20 másodpercet, majd dugja vissza.

Több sikertelen próbálkozás után a következő lépésekkel állíthatja vissza a készüléket:
• Nyomja le a „Mode” és a „Wi-Fi” gombot 5 másodpercig.
• Ezután húzza ki a légtisztítót 20 másodpercre, mielőtt újra bedugja.
A jelszó beírása után a Wi-Fi hálózathoz való csatlakozással kapcsolatos hiba jelentkezik.

1. Ellenőrizze a Wi-Fi jelszót, és gondosan adja meg újra.
2. Tartsa okostelefonját a készülék és az internetes modem közelében, amíg a csatlakozási folyamat be nem fejeződik.
3. A készülék nem tud csatlakozni a nyilvános, például szállodai hálózatokhoz.
4. Android telefon: A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenhet meg. A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a légtisztítóhoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően az alábbiakban néhány példa található a problémákra, amelyekkel találkozhat:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.

Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Húzza ki a légtisztítót, várjon 20 másodpercet, majd dugja vissza.
Ha több sikertelen próbálkozás után is hibát észlel:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Húzza ki a légtisztítót, várjon 20 másodpercet, majd dugja vissza.

Ha a hiba továbbra is fennáll, az a telefon helytelen használatának következménye lehet:

Android telefon:
A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a légtisztítóhoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően különböző felugró ablakok jelenhetnek meg a csatlakozás során:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.

iPhone:
A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenik meg, amely arra kéri, hogy csatlakozzon az „SEB_ACCESS_POINT” hálózathoz. Fogadja el a „Csatlakozás” gombra kattintva.
Ha ez a lépés többször sem sikerül, indítsa újra a telefont, és próbálja meg újra.
A készülék kompatibilis a Google Home, az Alexa vagy az Alice by Yandex szolgáltatással, attól függően, hogy ezek a szolgáltatások az Ön országában elérhetőek-e.
Google Home
• Be/Ki
• Üzemmódváltás
• Levegőminőség állapota
• Sebesség módosítása (Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home modellek esetén)

Alexa
• Be/Ki
• Üzemmódváltás
• Sebesség módosítása ( Pure Home/Pure Air City modellek esetén)

Alice (csak a Pure Air City modell esetén)
• Be/Ki
• Sebesség módosítása

Például próbálja azt mondani: „Ok Google, kapcsold ki a légtisztítót” vagy „Alexa, állítsd a légtisztítót Automatikus nappali üzemmódba”.
Műveleteink (hangalkalmazások) csak európai platformokon érhetőek el, és Ön valószínűleg egy amerikai Amazon-fiókot használ.
Ha használni szeretné műveleteinket, akkor az Amazon eljárását követve át kell telepítenie fiókját a hivatalos országába.
A következő tisztítóberendezéseket csatlakoztathatja a beszédfelismerő asszisztensekhez:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Egyáltalán nem. A készülék beszédfelismerő asszisztenshez való csatlakoztatás nélkül is használható. Ez csak egy további funkció, amely lehetővé teszi, hogy hang alapján vezérelje a készüléket.
A Google Home, Alexa vagy Alice alkalmazásban keresse meg és futtassa a „Rowenta/Tefal Smarthome” műveletet, majd jelentkezzen be a Pure Air mobilalkalmazásban használt fiókkal.
A termékek szinkronizálódnak, és Ön hanggal is vezérelheti őket.
Nem, termékeink nem kompatibilisek az Apple Homekittel.
Ha a megadott idő a jelenlegi időpontnál korábbi, alapértelmezés szerint a termék a következő napon indul el.
Annak érdekében, hogy okostelefon észlelni tudja a körülvevő Wi-Fi-hálózatot, az alkalmazásnak a Google által megkövetelt helymeghatározási engedélyre van szüksége. Ha nem adja meg ezt az engedélyt, az okostelefon nem fogja megtalálni a terméket, és nem tudja folytatni a párosítást.
Ezeket az információkat a Rowenta nem tárolja el.
A tartózkodási helyre vonatkozó engedély segítségével a kültéri levegő minőségével és a pollen-információkkal kapcsolatban is tájékoztatni tudjuk.
Az alkalmazás beállításaiban kapcsolhatja be újra.
Kövesse az alábbi 2 utasítást:

1) Engedélyezze a tartózkodási hely megosztását az alkalmazás beállításaiban:
• Nyomja meg a „Go to settings” (Ugrás a beállításokhoz) gombot, majd aktiválja.

2) Aktiválja a tartózkodási helyet a Google számára a telefon globális beállításaiban:
• Lépjen a telefon beállításaihoz.
• Írja be a „location” (hely) kifejezést a keresőbe, majd lépjen ehhez a szakaszhoz.
• Aktiválja a tartózkodási helyet (ON).
• Ha kiválaszthatja a helymeghatározási módot, válassza a „High accuracy” (Nagy pontosságú) lehetőséget.

• Pontos információk beszerzése a légtisztító részéről a háztartás levegőminőségével kapcsolatban.
• Információk beszerzése a kültéri levegő minőségéről, valamint a pollen-információkról, az Ön által meghatározott hely szerint.
• A légtisztító be- és kikapcsolása az alkalmazáson keresztül: ha okostelefonján van internetkapcsolat, bárhonnan vezérelheti termékét.
• Vezérelje a terméket az összes üzemmóddal.
• Ütemezések készítésé légtisztítójával.
• A szűrők állapotának ellenőrzése. Értesítést kap a szűrő cseréjének szükségességéről, amit időveszteség nélkül, online megvásárolhat.
• Megtudhatja, hogy a légtisztító mennyi szennyeződést szűrt ki az otthonában – a mennyiséget a rendszer átváltja arra a számra, hogy hány darab cigarettát lélegzett volna be.
A kezdőlap 4 különböző részből áll:
  1. Kültéri információk:
    Az alkalmazás információkat nyújt a kültéri levegő minőségéről, valamint a pollen-információkról, az Ön által meghatározott hely szerint. ehhez Ön vagy elfogadja a geolokalizációt, vagy kiválasztja a város nevét az alkalmazásban.

  2. Beltéri információk:
    Az alkalmazás valós idejű információkat nyújt a beltéri levegő minőségéről, közvetlenül a légtisztító rendszeréből származó adatok alapján.
    A termék egy érzékelője a levegő minőségét méri. Rendszeresen küld információkat az alkalmazásnak a felhőn keresztül.

  3. Távvezérlés:
    A termék ki-és bekapcsolható, az üzemmódjai, a fényerősség és a rezgés (a modelltől függően) az alkalmazásban megjelenő gombokkal változtatható.

  4. Navigációs sáv:
    A navigációs sávban az alábbi információk jelennek meg.
    • Levegőm: a fő kezdőlap.
    • Profilom: jogi információk, GYIK, vevőszolgálati információk, és a fiók beállításainak módosítása.
    • Ütemezés: a tisztítási rutin beállítása az ütemezés szerint.
    • Szűrők: a szűrő állapotának megtekintése és csereszűrők online vásárlása.
    • További információ: a termék által kiszűrt szennyezés mennyiségének megjelenítésére és a szennyezés különböző forrásainak megismerése.

home page of Pure Air app
Igen, az eszköz megosztható másik felhasználóval. Az új felhasználóknak le kell tölteniük a Pure Air alkalmazást, és egyszerűen be kell jelentkezniük ugyanazzal a fiókkal egy másik okostelefonról.
A beltéri levegőminőséggel kapcsolatos információk az alkalmazás kezdőlapjának központjában találhatók. Az adatok közvetlenül a részecske- és gázérzékelőből származnak.
home page of Pure Air app

A beltéri levegő minősége két részből áll:
  • Részecskék és allergének
  • Gáz és VOC (illékony szerves vegyületek)

A számadatok a levegőminőségi indexre (AQI) vonatkoznak, amely a környezeti levegő szennyezőanyag koncentrációját jelöli.

A kör öt részből áll, és a színek erőssége a szennyezés legalacsonyabb értékétől a legmagasabbig halad. A kör színei ugyanazon elvet követik, mint a LED-fények színezése.
Indoor air quality page of Pure Air app
A kültéri levegő minőségére vonatkozó információk az alkalmazás kezdőlapjának tetején találhatók. Leírja a város földrajzi helyének levegőminőségét és a városban található pollenszintet.


A kültéri levegő minősége tartalmazza az összes információt a kültéri részecskékről és allergénekről, a gázokról és az illékony szerves vegyületekről (VOC), valamint a pollenekről.

  • Részecskék és allergének: ez a rész a szálló porral kapcsolatos információkat tartalmazza (PM 2,5 és PM 10).

  • Gázok és VOC: összefoglalja a szennyezés mértékét a nitrogén-dioxid (NO2) és az ózon (O3) alapján.

  • Pollenek: tartalmazza a 4 pollenfajta, például a nyír, a fű, az olíva és parlagfű összes információját.
    A NAB-skála, azaz a Nemzeti Allergia Hivatal skálája a legismertebb skála a pollenszint mérésére a világon.


A számadatok a levegőminőségi indexre (AQI) vonatkoznak, amely a környezeti levegő szennyezőanyag koncentrációját jelöli.

A kör öt részből áll, és a színek erőssége a szennyezés legalacsonyabb értékétől a legmagasabbig halad. A kör színei ugyanazon elvet követik, mint a LED-fények színezése.
Az alkalmazás a megerősített adatbiztonság miatt már nem kompatibilis az Android 4.4.4 vagy régebbi verzióival.

Lehetőség szerint javasoljuk, hogy frissítse készülékét magasabb Android-verzióra, vagy használjon másik kompatibilis eszközt.

A frissítések nemcsak teljesebb élményt nyújtanak az új funkciókkal és a legújabb technológiával való kompatibilitással, hanem védelmet is jelentenek a legújabb verziókban kijavított esetleges biztonsági résekkel szemben is.
Igen, ez normális. Az alkalmazáshoz internetre van szüksége az olyan tartalmak letöltéséhez, mint: Eszközök, hozzáférés jogi tartalmú oldalakhoz, programok...
A készülék párosításának megszüntetéséhez 2 módszer közül választhat:
• Törölje a készüléket az alkalmazáson keresztül.
• Állítsa alaphelyzetbe a készüléket.
A 3 LED-es lámpa öt szín alapján jelzi a levegő minőségét:
• Kék = kiváló
• Zöld = enyhe szennyeződés
• Sárga = mérsékelt szennyezés
• Narancs = magas szennyezés
• Piros = extrém szennyezés
Ne felejtse el csatlakoztatni a hálózati kábel csatlakozóját egy megfelelő feszültségű elektromos aljzathoz, majd nyomja meg a be/ki gombot és válassza ki a kívánt funkciót.
Válassza ki a megfelelő üzemmódot.
Ellenőrizze a szűrők tisztításának és cseréjének gyakoriságát. Ha szükséges, tisztítsa meg/cserélje ki a szűrőket.
  • Először is kapcsolja ki a légtisztítót, és húzza ki a konnektorból.

  • Enyhén nedves ruhával tisztítsa meg a készüléket.
    Fontos: Soha ne használjon érdes anyagokat, mert azok károsíthatják a termék felületét.

  • Szükség esetén tisztítsa/cserélje le a szűrő(ke)t.

  • Rendszeresen tisztítsa meg az érzékelőt (a bemeneteket) porszívóval.
A szűrőcserére vonatkozó jelzőfény (7) akkor világít, amikor a szűrőket ki kell cserélni, a mobilalkalmazásban pedig ekkor egy értesítés jelenik meg.

Amikor a szűrőcserére vonatkozó jelzőfény (7) felgyullad, a mobilalkalmazásból megtudhatja, hogy melyik szűrőt kell kicserélni. Ha két szűrőt kell kicserélni, egyenként cserélje ki őket. A második szűrőt csak az első cseréje és visszaállítása után cserélje ki.


A szűrők tisztításának/cseréjének gyakorisága
• Előszűrő: tisztítsa meg 2 havonta
• 2 az 1 -ben aktív szén és allergia+ szűrő: cserélje 12 havonta
• NanoCaptur+ szűrő: cserélje a színváltozásnak megfelelően (lásd a színtáblázatot a szűrőn) vagy 12 havonta telítettség hiányában

Ezek az adatok olyan teszteken alapulnak, amelyek során a légtisztítót napi 8 órán át csendes üzemmódban használták. Előfordulhat, hogy a levegő minőségétől és a légtisztító használatának gyakoriságától függően gyakrabban kell cserélnie a szűrőket.
Az előszűrő az egyetlen szűrő, amelyet a vízzel történő tisztítás után újra lehet használni.
A „2in1 Active Carbon & Allergy+” és a „NanoCaptur +” szűrőket nem lehet tisztítani és újból használni, ezért őket soha ne mossa le vízzel. Ezeket az élettartamuk végén ki kell cserélni.
Hajtson végre visszaállítást.
Ha a szűrőt annak élettartama vége előtt cseréli, nyomja meg a mód gombot (2) 3 másodpercig a szűrő beállításainak visszaállításához.
A szennyeződés-érzékelők tisztítása előtt feltétlenül kapcsolja ki, húzza ki a készülék dugóját a konnektorból, és kövesse az alábbi javaslatokat:

1. Puha kefével vagy kendővel tisztítsa meg a levegőbe- és kimenetet.
2. Nyissa fel a készülék bal oldalán található érzékelő fedelét.
3. Enyhén nedvesítsen meg egy vattacsomót, és távolítsa el a port a lencséről, illetve a bemeneti/kimeneti nyílásból. Törölje szárazra egy pamut törlőkendővel.
4. Tisztítsa meg az érzékelőt puha kefével vagy porszívóval.



FONTOS:
Soha ne használjon mosószert vagy fémtárgyat az érzékelők tisztításához.
Az érzékelők hatékonysága csökkenhet, ha nem tisztítják őket rendszeresen.
A tisztítási gyakoriság a készülék működési környezetétől függően eltérő lehet. Poros környezetben történő használat esetén az érzékelőket gyakrabban tisztítsa meg.
Miután követte a felhasználói kézikönyvnek a berendezés elindítására vonatkozó utasításait, ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e a fali csatlakozóaljzat azzal, hogy ahhoz egy másik készüléket csatlakoztat. Ha még mindig nem működik, ne próbálja meg szétszerelni vagy egyedül megjavítani. Ehelyett vigye be egy hivatalos szervizközpontba.
Ne használja a készüléket. A veszély elkerülésére cseréltesse ki egy hivatalos szervizközpontban.
Ellenőrizze, hogy mikor tisztították meg és cserélték utoljára a szűrőket, és szükség esetén cserélje vagy tisztítsa meg őket.
Kérjük, ellenőrizze a következő elemeket:

1) 5 GHz?
Lehet, hogy okostelefonja 5 GHz-es hálózatot használ, és a termék nem tudja észlelni.
Megoldás:
Az okostelefon maradhat az 5 GHz-es hálózaton, de a terméket 2,4 GHz-es hálózathoz kell csatlakoztatnia. Ezért a termékhez itt válasszon egy 2,4 GHz-es hálózatot. A párosítás akkor is működni fog, ha visszatér az 5 GHz-es hálózatra.

Megjegyzés:
- Győződjön meg arról, hogy az internetes modem 2,4 GHz-es, vagy olyan kétsávos útválasztó, amelyet a 2,4 GHz támogatásra konfiguráltak. A termék nem támogatja az 5 GHz-es sávot.
- Hogyan tudom meghatározni, hogy a router a 2,4 GHz-es, az 5 GHz-es sávot, vagy mindkettőt támogatja?Időnként, amikor elérhető a kettős sáv, 2 különböző hálózat áll rendelkezésre, amelyeknek az elnevezése például „mynetwork24”, „mynetwork24GHz” vagy „mynetwork2-4” lehet.


2) Rejtett SSID?
Ha a hálózat „rejtett”, akkor kézzel írhatja be az SSID-t (hálózati nevet), az „Enter SSID” (SSID megadása) megnyomásával.
Kérjük, ellenőrizze a következőket:
• Az okostelefon elég közel van a termékhez?Ha túl messze van, az okostelefon nem fogja észlelni a termék Wi-Fi-sugárzását.
• Megnyomta a Wi-Fi gombot?A Wi-Fi-hozzáférési pont néhány perc után leállítja a sugárzást.
• A Wi-Fi gomb villog?Ha nem, nyomja meg ismét 3 másodpercre a Wi-Fi-hez.
• Próbálja újra a párosítási folyamatot.

Ha ellenőrizte a fenti pontokat, és továbbra is blokkolva van, kérjük, tegye a következőt (a termék alaphelyzetbe állítása):
1) A terméket kapcsolja be, majd nyomja meg egyszerre a „Mode” (Mód) és a „WiFi” gombot. Ekkor sípoló hangot kell hallania, és a készülék automatikusan kikapcsol.
2) Húzza ki a terméket a hálózati csatlakozóból, várjon 1 percet, majd csatlakoztassa újra.
3) Kapcsolja be a terméket és nyomja meg a Wi-Fi gombot a hozzáférési pont sugárzásához.
4) Lépjen a telefon beállításaiba, és győződjön meg arról, hogy látható-e a „SEB_accessPoint” nevű Wi-Fi-hálózat (képernyőképet lásd alább).
5) Válassza ki a „SEB_accessPoint” nevű hálózatot.
• Ha telefonja automatikusan csatlakozik, kérjük, „távolítsa el” ezt a hálózatot a már regisztrált Wi-Fi-hálózatok listájáról. A művelet után ellenőrizze, hogy a „SEB_accessPoint” továbbra is jelen van-e a telefon Wi-Fi-listájában.
• Ha a telefon jelszót kér, törölje azt. Ez jó jel, mivel azt jelenti, hogy az alkalmazás képes lesz kezelni ezt a részt.
6) Lépjen vissza az alkalmazásba, és indítsa újra a párosítási folyamatot.



1. megjegyzés: Bizonyos okostelefonok esetén, miután csatlakozott a termék Wi-Fi-hálózatához („SEB_accessPoint”), egy üzenet jelenhet meg, amely megkérdezi, hogy ebben az internetkapcsolat nélküli hálózatban szeretne-e maradni. Ezen a ponton ez normális, mivel éppen csatlakozik a termékhez, és azon nincs internetkapcsolat. A termék helyreáll, miután a termék csatlakozott az otthoni Wi-Fi-hálózathoz. Ezért kérjük, válaszoljon erre a kérdésre, hogy továbbra is csatlakoztatva maradjon a hálózattal.

2. megjegyzés: Ha Önnek olyan okostelefonja van, amelyen lehetőség van arra, hogy a Wi-Fi asszisztens „váltson a Wi-Fi-hálózatok és a mobiladatok között, ha a Wi-Fi kapcsolat gyenge” (például Xiaomi), kérjük, kapcsolja ki. Ha aktiválva van, amikor az okostelefon hozzáférési pontként csatlakozik a készülékhez, az okostelefon észleli, hogy nincs internet ezen a hozzáférési ponton (ami normális a párosítás ezen lépésében). Az okostelefon másik hálózatot fog találni az Ön számára, és az alkalmazás nem léphet tovább a párosítási folyamat során.
Kérjük, ellenőrizze az otthoni Wi-Fi-hálózat internet-kapcsolatát, és hogy a termék nincs-e a Wi-Fi router hatótávolságán kívül.
Ha nincs probléma az internetcsatlakozással, kérjük, húzza ki a készüléket, és 1 perc után csatlakoztassa újra.
Előfordulhat, hogy az érzékelőlencse beszennyeződött. Ebben az esetben tisztítsa meg az érzékelőlencsét.
Húzza ki a légtisztítót 20 másodpercre, majd dugja vissza.
A készülék értékes, újrahasznosítható vagy újra feldolgozható anyagokat tartalmaz. Vigye el helyi gyűjtőhelyre.
Amennyiben úgy gondolja, hogy egy alkatrész hiányzik, kérjük, hívja az Ügyfélszolgálatot és mi segítünk megtalálni a megfelelő megoldást.
Kérjük látogasson el a weboldal „Tartozékok” menüpontjához, ahol könnyedén megtalálhatja, amire a termékéhez szüksége van.
További infomációk elérhetők a weboldalon a „Garancia” címszó alatt.