Hogyan javíttathatom meg elektromos készülékemet, ha még érvényes rá a jótállás?
- Készülékét márkánk márkakereskedőjétől vásárolta: vigye el a készüléket a vásárlást igazoló bizonylattal együtt az Önhöz legközelebbi szervizközpontunkba, amelyet ide kattintva tud kiválasztani, és vegye igénybe javítási kötelezettségvállalásunkat.
- Vagy vigye el a készüléket abba az értékesítési pontba, ahol vásárolta (vagy forduljon közvetlenül a kereskedőhöz, ha online vásárolt).
Hogyan javíttathatom meg elektromos készülékemet, ha már nem érvényes rá a jótállás?
- Hosszabbítsa meg készüléke élettartamát az Egyszeri fix áras javítási csomag online megrendelésével, és kerülje el a felesleges meglepetéseket.
- Javítsa meg elektromos készülékét saját maga az online boltban található alkatrészek és tartozékok megvásárlásával, és a gyakran ismételt kérdések átolvasásával.
- Vagy vigye készülékét valamelyik hivatalos szervizközpontunkba. A legközelebbi szervizközpontot ide kattintva találja meg.
Kis háztartási készülékek
NEM ELEKTROMOS VASALÓÁLLVÁNY - GARANCIA
Garanciája tartozékokra, alkatrészekre és konyhai eszközökre
L’OREAL-PROFESSIONAL NEMZETKÖZI KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS
L’OREAL NEMZETKÖZI KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS
Mi a nemzetközi jótállás?
- Ez egy olyan jótállás, amely lehetővé teszi, hogy a készülék vásárlásának országától és lakóhelyétől függetlenül élvezze annak minden előnyét a fenti letölthető dokumentumban felsorolt országok mindegyikében.
- A készülékek jótállási ideje azonban országonként eltérő lehet. Ebben az esetben figyelembe kell vennie a jótállás időtartamát annak az országnak megfelelően, ahol a készüléket vásárolta.
Javítási csomagok Egyszeri fix áras javítás
Elromlott a Rowenta készüléke? Tudta, hogy Magyarországon már kedvező áron megjavíttathatja?
Az egyszeri, fix áras javítási csomagok olcsóbbak, mint egy új készülék vásárlása, és lehetővé teszik, hogy a hibától függetlenül, előre ismert áron javíttassa meg a készüléket. A diagnosztikát ingyenesen elvégezzük, az ár tartalmazza az alkatrészeket és a munkadíjat: Ön előre fizet, és nincsenek további költségek!
Egyes egyszeri, fix áras javítási ajánlatok tartalmazhatják a készülék futárszolgálattal történő kiszállítását és visszaszállítását egy hivatalos szervizhez, amennyiben nem talál az Ön közelében azerződött szervizt.
A javításra hat hónap jótállást is nyújtunk a javított készülék átvételétől számítva (a nemzetközi garancia feltételei szerint).
Ajánlatkérés Egyszeri fix áras javítás
Pótalkatrész- és tartozékboltunk
Itt rendelhet pótalkatrészeket, tölthet le használati utasításokat vagy nézhet oktatóvideókat.
Ez a legolcsóbb megoldás, de némi szétszerelést és összeszerelést igényel. Ebben az esetben nem érvényes a jótállás.
Látogasson el a tartozékboltba
Mi az a 15 éves javíthatósági kötelezettségvállalás, elfogadható áron?
A 15 éves javíthatósági kötelezettségvállalásunk magában foglalja az ésszerű árú alkatrészköltségeket és a hivatalos szervizközpontok elérhető hálózatát.
Példa: Rowenta készülékének fedele már nem záródik, és készülékére már nem vonatkozik a jótállás? Nem kell újra megvásárolnia az egész készüléket! A fedelet megrendelheti tartozékboltunkban. Így tovább élvezheti készülékét, és a természet is hálás lesz érte!
A vállalásunk, hogy 15 évig kedvező áron javítjuk készülékeinket, magában foglalja a javítási alkatrészek költségeit és a javításokat végző, hivatalos szervizhálózat elérhetőségét is.