Felhasználói kézikönyv és gyakran ismételt kérdések X-PLORER Serie 40 Animal + Connect RR7267WH RR7267WH
A Rowenta X-PLORER Serie 40 robotporszívóban egy remek segítőtársra talál, amely könnyen eltávolítja az állatszőröket és kitakarítja a lakást, anélkül, hogy Önnek ezért a kisujját is mozdítania kellene! Az Aqua Power rendszer porszívózás közben fel is törli a padlót, tehát valódi 2 az 1-ben hatást kínál és tökéletes eredményt biztosít! A rendkívül hatékony Animal Turbo kefe felporszívózza az állati szőröket és a porcsomókat, amivel nagymértékben segíti a lakás tisztántartását. A mágnesszalag segítségével kijelölheti az otthonában azokat a helyeket, ahová nem szeretné, hogy a robot eljusson. A rendkívül pontos Smart Discovery 2.0 navigációs rendszer egyúttal lehetővé teszi, hogy a teljes otthonát lefedje a takarításhoz. Ezen kívül a készülék kezelése rendkívül intuitív és könnyű: egyszerűen csak csatlakozzon az alkalmazáshoz és kezelje a robotot bármikor és bárhonnan. A hangvezérlésre alkalmas virtuális asszisztensével is kompatibilis, így a lakás kitakarítását teljesen a technológiákra bízhatja!
Cikkszám : RR7267WH
Voir les documents liés
Dokumentáció
Voir les questions les plus fréquentes
Gyakori kérdések
Készülékét bármilyen WPA és WPA2 típusú Wi-Fi-hez csatlakoztathatja a 2,4 GHz-es frekvenciasávon.
Ha a Wi-Fi hálózat nem látható a terméken, lehetséges, hogy a 2,4 GHz-es Wi-Fi nincs engedélyezve a modemen.
A legtöbb modem lehetővé teszi ennek aktiválását. Erről az üzemeltető GYIK leírásában olvashat.
Figyelmeztetés:
A termék nem tud csatlakozni 5GHz-es Wi-Fi-hálózathoz.
A speciális karaktereket tartalmazó jelszóval rendelkező Wi-Fi nem működik olyan jól, mint a nyílt (jelszót nem igénylő) Wi-Fi.
Ha a hálózat továbbra sem látható, előfordulhat, hogy az nem kompatibilis a készülékkel. Az 5GHz-es hálózatok nem támogatottak. Kérjük, olvassa el a kompatibilitási listát.
Ezután válassza ki a Wi-Fi-hálózatot, és írja be a jelszavát.
- A párosítás sikeres volt, de a készülék nincs csatlakoztatva: ha az alkalmazásban azt látja, hogy a készülék nincs csatlakoztatva, zárja be és nyissa meg újra az alkalmazást.
Ha a művelet után sem látja a készüléket,
- Explorer Serie 40 termékek: vegye ki a robotot a dokkolóból, és nyomja le a gombot 3 másodpercig. Ha egy másik telefont szeretne társítani, előfordulhat, hogy többször meg kell nyomnia a gombot, hogy az narancssárgán villogjon.
- Explorer Serie 60 termékek: indítsa újra a robotot a portartály melletti kapcsolóval.
- Explorer Serie 80 termékek: indítsa újra a robotot a robot alatti kapcsolóval. - Wi-Fi-kapcsolat: ellenőrizze a Wi-Fi jelszavát, és pontosan írja be.
- Tartsa okostelefonját a készülék és a modem közelében a párosítási folyamat végéig.
- Android hozzáférési pont: győződjön meg róla, hogy fennáll a kapcsolat a készülékkel, amikor megerősítő üzenetet lát. Ez az üzenet kétszer is megjelenhet a párosítási folyamat során.
- iOS hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után indítsa újra az okostelefont.
- iOS hozzáférési pont: a készülékhez való csatlakozás során megjelenik egy felugró ablak, amely arra kéri Önt, hogy kapcsolódjon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózatra. Nyomja meg a „Csatlakozás” gombot.
- Hozzáférési pont: a hozzáférési pont aktiválásakor,
- Explorer Serie 40 termékek: a LED narancssárgán villog és hallja a dupla sípolást?
- Explorer Serie 60 termékek: gyorsan villog a Wi-Fi jelzőfénye és hallja a sípolást?
- Explorer Serie 80 termékek: villog a Wi-Fi jelzőfénye?
Ha nem, próbálkozzon újra. - Android hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után távolítsa el a „SEB_AccessPoint” hálózatot az okostelefon beállításaiból, ha látható.
- Android hozzáférési pont: Néhány okostelefon rendelkezik olyan Wi-Fi-beállításokkal, amelyek révén elkerülheti a kapcsolódást az internetkapcsolattal nem rendelkező Wi-Fi-kre.
A párosításhoz kapcsolja ki ezt az opciót, hogy az okostelefon lehetővé tudja tenni a kapcsolódást a készülékhez. Ez az opciót olyan Xiaomi okostelefonok esetén használható, mint a Pocophone F1 és a Redmi Note 8. - Internetkapcsolat: Győződjön meg arról, hogy a párosítani kívánt készüléknek nincs szüksége proxyra.
- Android: engedélyeznie kell a geolokációt.
- Internetkapcsolat: ellenőrizze, hogy a készülék csatlakoztatásához a 2,4 GHz-es hálózatot választotta a Wi-Fi beállításban, és nem az 5 GHz-es hálózatot.
- Kapcsolódás a felhőhöz: ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi-hez való automatikus újracsatlakozás működik-e.
- Kapcsolódás a felhőhöz: aktiválja okostelefonján a mobiladatot.
- Többszöri próbálkozás után: indítsa újra a Wi-Fi modemet.
- Többszöri próbálkozás után: húzza ki a hálózati csatlakozót, várjon 20 másodpercet, majd csatlakoztassa újra a készüléket.
Ha a probléma továbbra is fennáll, állítsa alaphelyzetbe a készüléket (hard reset).
1. Ellenőrizze a Wi-Fi-jelszót, és gondosan adja meg újra.
2. Tartsa okostelefonját a készülék és az internetes modem közelében, amíg a csatlakozási folyamat be nem fejeződik.
3. A készülék nem tud csatlakozni a nyilvános, például szállodai hálózatokhoz.
4. Android telefon: A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenhet meg. A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a robothoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően az alábbiakban néhány példa található a problémákra, amelyekkel találkozhat:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.
Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Kapcsolja ki a készüléket úgy, hogy a start gombot 3 másodpercig lenyomva tartja, majd kapcsolja be.
Nyomja le a start gombot 5 másodpercig, és ellenőrizze, hogy a jelzőfény narancssárga színnel villog-e.
Ha nem, kapcsolja ki, majd be a készüléket, mielőtt újra próbálkozik.
Ha a hiba továbbra is fennáll, az a telefon helytelen használatának következménye lehet:
Android telefon:
A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a robothoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően különböző felugró ablakok jelenhetnek meg a csatlakozás során:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.
iPhone:
A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenik meg, amely arra kéri, hogy csatlakozzon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózathoz. Fogadja el a „Join” (Csatlakozás) gombra kattintva.
Ha ez a lépés többször sem sikerül, indítsa újra a telefont, és próbálja meg újra.
• A felhőhöz való csatlakozáskor internetkapcsolat szükséges a készülék sikeres párosításához. Ehhez aktiválhatja mobiladatait, vagy automatikusan újracsatlakozhat otthoni hálózatához.
• Győződjön meg arról, hogy a telefonján a dátum és az idő helyesen van-e beállítva. Bármilyen különbség megakadályozza a csatlakozást.
Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Kapcsolja ki a készüléket úgy, hogy a start gombot 3 másodpercig lenyomva tartja, majd kapcsolja be.
Több sikertelen próbálkozás után a következő lépésekkel állíthatja vissza a készüléket:
• Húzza ki a robotot a talpról.
• Kapcsolja ki a start gomb 3 másodpercig való lenyomva tartásával.
• Miután kikapcsolta a robotot, 20 másodpercig tartsa lenyomva a start gombot. A robot kétszer ad sípoló hangjelzést, amely azt jelzi, hogy az sikeresen alaphelyzetbe került.
• A robot kikapcsolásához nyomja le a start gombot 3 másodpercig.
Az érintett telefonok a MIUI rendszerrel rendelkező készülékek (például a Redmi és a Pocophone modellek).
Ebben az esetben próbálja meg a következő lépéseket:
• Beállítások > Alkalmazások > Alkalmazások kezelése > Rowenta Robots > Egyéb engedélyek. Ezen az oldalon fogadja el a „Wi-Fi-kapcsolat módosítása” engedélyt.
• Beállítások > Wi-Fi > További beállítások > Wi-Fi asszisztens. Ezen az oldalon kapcsolja ki a rendelkezésre álló opciókat.
• Nem adta meg a helyes e-mail-címet a fiókhoz. Kérjük, ellenőrizze.
• Nem a helyes jelszót írta be. A visszaállításhoz kérjen ideiglenes jelszót e-mailben, majd módosítsa a jelszót az alkalmazás menüjében.
A kiválasztott hely akadálymentes kell, hogy legyen (beleértve a szőnyegeket is). Hagyjon legalább 1,5 méternyi szabad helyet jobbra és balra, valamint 2 méternyi helyet az állomás előtt. Ha a töltőállomást sarokba, vagy nehezen megtalálható helyre teszi, a robot porszívó nem fogja tudni elérni azt.
Az állomás tápkábelét vezesse a fal mellett.
További információkat a használati útmutatóban találhat.
Előfordulhatnak azonban olyan helyzetek, amikor az érzékelők nem olyan hatékonyak. Például ívelt lépcsőszélek, lépcsők melletti szőnyegek, csúszós felületek és akadályok befolyásolhatják az érzékelők teljesítményét.
• „Auto” (Automata)
• „Auto-Express” (Auto-Expressz) (30 perces tisztítási munkamenet, amelyet követően a robot visszatér a dokkoló állomásra)
• „Wall follow” (Fal követése) (az üzemmód lehetővé teszi a falak és a sarkok alapos tisztítását)
A takarítás folytatásához nyomja meg ismét a bekapcsoló gombot.
Ha nem tervezi hosszú ideig használni a robotporszívót, akkor a dokkolóhelyen kívül hűvös és száraz helyen tárolhatja. Ellenőrizze, hogy a robotporszívó ki van kapcsolva és az akkumulátor teljesen fel van töltve. Töltse fel az akkumulátort háromhavonta.
Távolítsa el a porzsákot, a szűrőt és a kefét.
Az újbóli beszerelés előtt hagyja őket megszáradni.
További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
Az érzékelők és a töltőterminálok tisztítása előtt kapcsolja ki a robotot.
Egyes részeknél vizet használhat, másoknál csak a száraz ruhát. További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
Nincs-e tele a porgyűjtő tartály.
A szűrők tisztaságát.
Nem tömte-e el valamilyen tárgy, vagy szemét a robot alján lévő szívólyukat.
• Ha a robotporszívó nem a dokkolóhelyről indult, akkor nem tér vissza oda. Ebben az esetben a robotporszívó visszatér a kiindulási pontjába.
• Ha a robotporszívó Spot (Folt) üzemmódban porszívóz, a robot visszatér a kiindulási pontjába.
• Ha a robotporszívót felemelik, majd visszateszik a földre, akkor megpróbálja meghatározni a helyzetét. Ha nem tudja, akkor visszatér a kiindulási pontjához.
• Kapcsolja ki, majd kapcsolja be a főkapcsolót.
• Húzza ki a kábelt, és dugja be ismét a töltőállomásba.
• Ellenőrizze, hogy a töltőterminálok és az érzékelőablakok nincsenek eldugulva, majd törölje le a fő testet és a töltőállomást egy száraz ruhával. Ne felejtse el kikapcsolni a főkapcsolóval robotporszívót, mielőtt megszárítaná.
• Ellenőrizze, hogy a töltőállomás közelében nincs-e akadály, például fényvisszaverő tárgy, szék stb.
Ha ezen lépések után az automatikus töltés továbbra sem működik megfelelően, vegye fel a kapcsolatot egy jóváhagyott porszívójavító céggel.
Figyelem: csak a kijelölt töltőt használja.
• Ha a robot alatti kapcsoló jelenleg a „BE” helyzetben van.
• Ha a kijelző világít. Ha nem, töltse fel a robotot a bázisállomáson.
• A kerekek alatt nincsenek elakadást előidéző tárgyak.
• A robotot nem blokkolják padlószintkülönbségek.
• Nincs megjelenített hibaüzenet. (lásd a felhasználói kézikönyv hibaelhárítási és hibakódok fejezetét)
• Ügyeljen arra, hogy a lépcsőktől/résektől 10 cm-en belül ne legyenek akadályok.
• Száraz ruhával törölje le az érzékelőablakokat.
Ha ezen lépések után a probléma továbbra is fennáll, forduljon egy hivatalos porszívójavító vállalathoz.
Ha a kefe sérült, cserélje ki egy újra.
A hibák leírásairól és megoldásairól a Felhasználói kézikönyvben olvashat bővebben.
• Ellenőrizze, hogy a szívócsatorna nincs-e eltömődve.
• Ellenőrizze, hogy a porzsák megfelelően van-e felszerelve.
• Ürítse ki a porzsákot, ha megtelt.
• Távolítsa el a központi kefét és tisztítsa meg.
• Ellenőrizze, hogy a szűrő nem telt-e meg.
Ha ezen lépések után a probléma továbbra is fennáll, forduljon egy hivatalos porszívójavító vállalathoz.
Két helyzet fordulhat elő:
Az elektromos kefe elakad: a robot megpróbálja kiszabadítani és leállítja a porszívót, illetve az elektromos kefét.
A robot megpróbálja kiszabadítani a kefét: ha erre nem képes, kikapcsol, és manuálisan kell ürítenie.
Ha a hálózati kefe a hosszú és/vagy vastag szálak miatt elakad egy vastag szőnyegen, vagy ha a robot hosszú ideig porszívózza a szőnyeget, az elektromos kefe leáll és a porszívózás nélküle folytatódik.
A hibakódok leírásairól és megoldásairól a Felhasználói kézikönyvben olvashat bővebben.
• A töltőállomás ne legyen szőnyegen.
• A töltőállomást ne tegye ki napfénynek vagy hőforrásnak.
• A töltőállomás oldalán és elején elég szabad hely legyen, a használati útmutatónak megfelelően. Ha ez nem áll fenn, helyezze át a töltőállomást vagy az útban lévő tárgyakat.
• A kerek csatlakozót helyesen csatlakoztassa a töltőállomáshoz.
• A töltőkábelt csatlakoztassa az elektromos hálózathoz.
• Távolítsa el a töltőállomáshoz közel lévő tárgyakat.
• Távolítsa el a töltőállomás érintkezőihez közel lévő tárgyakat.
• Ha a töltőállomás ki van kapcsolva (a lámpája pirosan ég), kapcsolja be úgy, hogy csatlakoztatja az elektromos hálózathoz.
• Ha a virtuális akadály aktív, az a töltőállomástól legalább 3 méterre legyen, máskülönben a virtuális akadály jele elzárhatja a töltőállomás felé vezető utat, így a robot nem tud oda visszatérni.
Ha a fenti lépések elvégzése után a robot még mindig nem találja a töltőállomást, ellenőriztesse egy jóváhagyott porszívójavító céggel.
Ha a robotporszívó pirosan villog, akkor már nem csatlakozik az internethez. Ellenőrizze a internetkapcsolatot. Ha a kapcsolat működik, indítsa újra a robotporszívót úgy, hogy 3 másodpercig nyomja meg a gombot a kikapcsoláshoz, majd nyomja meg 3 másodpercig a bekapcsoláshoz. Ezután várjon két percet, amíg a termék csatlakozik.
Ha a robotporszívó két perc elteltével még mindig nincs csatlakoztatva, akkor újra elvégezheti a konfigurációs folyamatot:
• A robotporszívó visszaállítása: kapcsolja ki a robotporszívót a fő gomb három másodpercig tartó megnyomásával. Ezután nyomja meg a fő gombot, amíg dupla sípoló hangot nem hall.
• Törölje a terméket az alkalmazásból egy másik párosítás elvégzéséhez: lépjen a beállításokra, és nyomja meg a „Delete product” (Termék törlése) gombot a robotporszívó részleteiben.
Ha a robotporszívó zölden villog, a robot most csatlakozik.
A robot ezután visszaállítható, ha a főgombot 20 másodpercig lenyomva tartja, miközben a robot ki van kapcsolva. Kettős hangjelzés hallható, amikor az eljárás sikeresen befejeződik.
Bizonyos okostelefonok esetén, miután csatlakozott a termék Wi-Fi-hálózatához, egy üzenet jelenhet meg, amely megkérdezi, hogy ebben az internetkapcsolat nélküli hálózatban szeretne-e maradni. A sikeres csatlakozás érdekében válaszolja azt, hogy csatlakozni kell ehhez a hálózathoz.
A töltés befejezése után a robotporszívó újraindítja a takarítási folyamatot.
Ha nem adja meg ezt az engedélyt, az okostelefon nem fogja megtalálni a terméket, és nem tudja folytatni a párosítást.
Ezt az információt nem fogjuk felhasználni vagy tárolni.
• Nyomja meg a bekapcsológombot 20 másodpercig.
• Nyissa meg a Robots alkalmazást.
• Kattintson a beállításokra.
• Kattintson a robotporszívó nevére és „Delete the product” (Termék törlése) gombra.
Voir les produits