ROWENTA X-PLORER SERIE 80 RR775WH fekete

X-PLORER SERIE 80 RR775WH fekete
A legokosabb robot* a személyre szabott takarításhoz

A Rowenta X-PLORER Serie 80 robotporszívónak köszönhetően a személyre szabott takarítás szó szerint csupán egy karnyújtásnyira van Öntől: automatikus takarítás egyszerű használattal, amely folt nélkül hagyja az otthonát. Fedezze fel a tökéletes automata porszívót: rendkívül pontos laser navigáció, a legmodernebb technológia, és kiváló, intuitív és felhasználóbarát felület, amely kompatibilis az okostelefon alkalmazásokkal és hangvezérlésekkel. A takarítás egyedi élménye eddig sosem tapasztalt magas színvonalon.

Cikkszám : RR7755WH

* A Rowentától 

A termékelőnyei

Rowenta X-PLORER Serie 80 Robotporszívó

A Rowenta X-PLORER Serie 80 robotporszívó egyesíti a fejlett technológiát a felhasználóbarát kezeléssel, professzionális megoldást kínálva ezzel a takarításhoz, ami teljes könnyedséggel lefedi az egész otthonát. Fedezze fel az automata porszívót, amely valóban mindenhová eljut, rendkívül pontos navigációval van felszerelve és egyedi módon állítható. Az egyszerű, intuitív és felhasználóbarát környezetnek köszönhetően ezen felül időt takarít meg Önnek. A csúcstechnológia mögött semmiben sem marad el a teljesítmény sem: az Aqua Force rendszer porszívózás közben feltörli a port, az Animal Turbo Brush kefe pedig összegyűjti a szőröket és a háziállatok okozta rendetlenséget. Fedezze fel a mélytisztítás egyszerű és megbízható eredményeit a Rowenta Robots alkalmazással (iOS és Android rendszerekre), a hangvezérléssel (Siri, Google Assistant, Amazon Alexa) való kompatibilitást és az automatikus csatlakozást a WiFi-hez.

Műszaki paraméterek / összehasonlítás

CLEANING PERFORMANCE
Technológia Forgó középső kefe  
Kefe típusa Animal Electro brush  
Oldalsó kefe 2  
Motorizáltság Univerzális motor  
Takarítási üzemmódok Auto, Spot  
Teljesítményszintek 3  
Vacuum efficiency 2-3  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Mop Standard  
NAVIGATION
Több szobát is kezel    
Távolságmérő rendszer Standard (Obstacle detection >10 cm)  
Lépcsőérzékelő rendszer Igen: 3 lejtő érzékelő  
Virtuális falak Igen: mobilalkalmazáson keresztül  
Navigációs típus Best-in-class (laser or laser+camera)  
Virtuális térkép a háztartásról Room management and cleaning report  
Ability to go under low furniture Standard  
CONNECTIVITY
Időzítő    
WIFI kapcsolat    
SCHEDULING
Szobák utáni takarítás Yes (customized cleaning)  
Autonomy
Akkumulátor típusa Lítium-ion  
Újratöltési idő 180 perc  
Vezeték nélküli működés 120 min  
Running time
Működési idő (min. pozíció) 120 perc  
Újratöltés típusa Dokkoló  
Intöltő    
Feltöltés utáni automatikus újraindulás    
EQUIPMENT
Vezérlőrendszer Igen: mobilalkalmazás  
Porszákos kapacitás 0,7  L
Szűrés Standard szűrő  
Beszélő robot Nem  
Egyebek Vákuumszivattyúzás és mosás egyszerre  
ERGONOMICS
Zajszint 69  dB(A)
DIMENSIONS/WEIGHT
Méretek 34x34x9,7  cm
DESIGN
Színek Fekete  
Csatlakozóaljzat típusa Európai  
Specific need
Animal care    

Nézze meg a tartozékbolt exkluzív ajánlatait

Dokumentáció

Gyakori kérdések

A robot alkalmazás kizárólag okostelefonokra használható.
Termékeink az összes szolgáltatóval és a piacon lévő legtöbb modemmel kompatibilisek.
Készülékét bármilyen WPA és WPA2 típusú Wi-Fi-hez csatlakoztathatja a 2,4 GHz-es frekvenciasávon.

Ha a Wi-Fi hálózat nem látható a terméken, lehetséges, hogy a 2,4 GHz-es Wi-Fi nincs engedélyezve a modemen.
A legtöbb modem lehetővé teszi ennek aktiválását. Erről az üzemeltető GYIK leírásában olvashat.

Figyelmeztetés:
A termék nem tud csatlakozni 5GHz-es Wi-Fi-hálózathoz.
A speciális karaktereket tartalmazó jelszóval rendelkező Wi-Fi nem működik olyan jól, mint a nyílt (jelszót nem igénylő) Wi-Fi.
Ha a hálózat nem látható az elérhető hálózatok listáján, akkor helyezze közelebb az internethez a készüléket.
Ha a hálózat továbbra sem látható, előfordulhat, hogy az nem kompatibilis a készülékkel. Az 5GHz-es hálózatok nem támogatottak. Kérjük, olvassa el a kompatibilitási listát.
A kezdőképernyő jobb oldalán található „Settings” (Beállítások) részben válassza ki a „WiFi settings” (Wi-Fi-beállítások) és a „activate WiFi” (Wi-Fi aktiválása) lehetőséget.
Ezután válassza ki a Wi-Fi-hálózatot, és írja be a jelszavát.
Az okostelefon beállításaiban ellenőrizheti, hogy az okostelefon csatlakozik-e az otthoni Wi-Fi-hálózathoz. Az otthoni Wi-Fi-hálózatnak internetkapcsolattal kell rendelkeznie.
Itt található a leggyakoribb problémák és megoldások listája gyakorisági sorrend alapján.

  1. A párosítás sikeres volt, de a készülék nincs csatlakoztatva: ha az alkalmazásban azt látja, hogy a készülék nincs csatlakoztatva, zárja be és nyissa meg újra az alkalmazást.

    Ha a művelet után sem látja a készüléket,
    - Explorer Serie 40 termékek: vegye ki a robotot a dokkolóból, és nyomja le a gombot 3 másodpercig. Ha egy másik telefont szeretne társítani, előfordulhat, hogy többször meg kell nyomnia a gombot, hogy az narancssárgán villogjon.
    - Explorer Serie 60 termékek: indítsa újra a robotot a portartály melletti kapcsolóval.
    - Explorer Serie 80 termékek: indítsa újra a robotot a robot alatti kapcsolóval.

  2. Wi-Fi-kapcsolat: ellenőrizze a Wi-Fi jelszavát, és pontosan írja be.

  3. Tartsa okostelefonját a készülék és a modem közelében a párosítási folyamat végéig.

  4. Android hozzáférési pont: győződjön meg róla, hogy fennáll a kapcsolat a készülékkel, amikor megerősítő üzenetet lát. Ez az üzenet kétszer is megjelenhet a párosítási folyamat során.

  5. iOS hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után indítsa újra az okostelefont.

  6. iOS hozzáférési pont: a készülékhez való csatlakozás során megjelenik egy felugró ablak, amely arra kéri Önt, hogy kapcsolódjon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózatra. Nyomja meg a „Csatlakozás” gombot.

  7. Hozzáférési pont: a hozzáférési pont aktiválásakor,
    - Explorer Serie 40 termékek: a LED narancssárgán villog és hallja a dupla sípolást?
    - Explorer Serie 60 termékek: gyorsan villog a Wi-Fi jelzőfénye és hallja a sípolást?
    - Explorer Serie 80 termékek: villog a Wi-Fi jelzőfénye?

    Ha nem, próbálkozzon újra.

  8. Android hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után távolítsa el a „SEB_AccessPoint” hálózatot az okostelefon beállításaiból, ha látható.

  9. Android hozzáférési pont: Néhány okostelefon rendelkezik olyan Wi-Fi-beállításokkal, amelyek révén elkerülheti a kapcsolódást az internetkapcsolattal nem rendelkező Wi-Fi-kre.

    A párosításhoz kapcsolja ki ezt az opciót, hogy az okostelefon lehetővé tudja tenni a kapcsolódást a készülékhez. Ez az opciót olyan Xiaomi okostelefonok esetén használható, mint a Pocophone F1 és a Redmi Note 8.

  10. Internetkapcsolat: Győződjön meg arról, hogy a párosítani kívánt készüléknek nincs szüksége proxyra.

  11. Android: engedélyeznie kell a geolokációt.

  12. Internetkapcsolat: ellenőrizze, hogy a készülék csatlakoztatásához a 2,4 GHz-es hálózatot választotta a Wi-Fi beállításban, és nem az 5 GHz-es hálózatot.

  13. Kapcsolódás a felhőhöz: ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi-hez való automatikus újracsatlakozás működik-e.

  14. Kapcsolódás a felhőhöz: aktiválja okostelefonján a mobiladatot.

  15. Többszöri próbálkozás után: indítsa újra a Wi-Fi modemet.

  16. Többszöri próbálkozás után: húzza ki a hálózati csatlakozót, várjon 20 másodpercet, majd csatlakoztassa újra a készüléket.
    Ha a probléma továbbra is fennáll, állítsa alaphelyzetbe a készüléket (hard reset).
Ha több sikertelen próbálkozás után is hibát észlel:
Nyomja le a készülék „Home” (Kezdőlap) gombját 5 másodpercig, és ellenőrizze, hogy a Wi-Fi jelzőfénye villog-e.
Ha nem, kapcsolja ki és be a készüléket a robot alatti kapcsolóval.


Ha a hiba továbbra is fennáll, az a telefon helytelen használatának következménye lehet:

Android telefon:
A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a robothoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően különböző felugró ablakok jelenhetnek meg a csatlakozás során:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.

iPhone:
A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenik meg, amely arra kéri, hogy csatlakozzon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózathoz. Fogadja el a „Join” (Csatlakozás) gombra kattintva.
Ha ez a lépés többször sem sikerül, indítsa újra a telefont, és próbálja meg újra.
A jelszó beírása után a Wi-Fi-hálózathoz való csatlakozással kapcsolatos hiba jelentkezik.

1. Ellenőrizze a Wi-Fi-jelszót, és gondosan adja meg újra.
2. Tartsa okostelefonját a készülék és az internetes modem közelében, amíg a csatlakozási folyamat be nem fejeződik.
3. A készülék nem tud csatlakozni a nyilvános, például szállodai hálózatokhoz.
4. Android telefon: A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenhet meg. A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a robothoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően az alábbiakban néhány példa található a problémákra, amelyekkel találkozhat:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.

Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Kapcsolja ki és be a készüléket a robot alatti kapcsolóval.
A jelszó beírása után hibaüzenet jelenik meg a felhőhöz való csatlakozáskor.

• A felhőhöz való csatlakozáskor internetkapcsolat szükséges a készülék sikeres párosításához. Ehhez aktiválhatja mobiladatait, vagy automatikusan újracsatlakozhat otthoni hálózatához.
• Győződjön meg arról, hogy a telefonján a dátum és az idő helyesen van-e beállítva. Bármilyen különbség megakadályozza a csatlakozást.

Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Kapcsolja ki és be a készüléket a robot alatti kapcsolóval.

Több sikertelen próbálkozás után alaphelyzetbe is állíthatja a készüléket:
Nyomja le a „Home” (Kezdőlap) és a start gombokat egyszerre, amíg a gombok villognak, az aktiválás megerősítéséhez.
Egyes Xiaomi telefonoknál problémák merülhetnek fel a csatlakozáskor. Szokatlanul sok felugró ablak jelenhet meg.
Az érintett telefonok a MIUI rendszerrel rendelkező készülékek (például a Redmi és a Pocophone modellek).

Ebben az esetben próbálja meg a következő lépéseket:
Beállítások > Alkalmazások > Alkalmazások kezelése > Rowenta Robots > Egyéb engedélyek. Ezen az oldalon fogadja el a „Wi-Fi-kapcsolat módosítása” engedélyt.
Beállítások > Wi-Fi > További beállítások > Wi-Fi asszisztens. Ezen az oldalon kapcsolja ki a rendelkezésre álló opciókat.
Ennek több oka lehet:
• Nem adta meg a helyes e-mail-címet a fiókhoz. Kérjük, ellenőrizze.
• Nem a helyes jelszót írta be. A visszaállításhoz kérjen ideiglenes jelszót e-mailben, majd módosítsa a jelszót az alkalmazás menüjében.
Ez egyáltalán nem kötelező, hanem felhasználói preferencia.
Ne porszívózzon nedves felületet, semmilyen folyadékot, forró tárgyat (parázs, cigaretta), vagy nagyon finom porózus anyagokat (gipsz, cement, hamu stb.), nagy, éles hulladékot (üveg), veszélyes anyagokat (oldószerek, csiszolóanyagok, stb.) agresszív termékeket (savak, tisztítószerek, stb.), gyúlékony és robbanásveszélyes anyagokat (benzin-, vagy alkohol bázisú anyagok).
Helyezze a töltőállomást egy fal mellé, ahol egyenes a felület és a robot porszívó könnyen megtalálhatja az állomást.
A kiválasztott hely akadálymentes kell, hogy legyen (beleértve a szőnyegeket is). Hagyjon legalább 1,5 méternyi szabad helyet jobbra és balra, valamint 2 méternyi helyet az állomás előtt. Ha a töltőállomást sarokba, vagy nehezen megtalálható helyre teszi, a robot porszívó nem fogja tudni elérni azt.
Az állomás tápkábelét vezesse a fal mellett.
További információkat a használati útmutatóban találhat.
A töltőállomást hagyja állandóan csatlakoztatva (az automatikus feltöltési funkció nem elérhető, ha a töltőállomás nem aktív).
Igen, a robot porszívó érzékelőkkel van felszerelve, amelyek észlelik a lépcsőket és a réseket.
Előfordulhatnak azonban olyan helyzetek, amikor az érzékelők nem olyan hatékonyak. Például ívelt lépcsőszélek, lépcsők melletti szőnyegek, csúszós felületek és akadályok befolyásolhatják az érzékelők teljesítményét.
A robot porszívó használata előtt ellenőrizze, hogy nincs-e akadály, tápkábel, ruházat vagy egyéb potenciálisan veszélyes tárgy, amely a készülék meghibásodását vagy egyéb baleseteket okozhat.
Igen, a robotporszívó tölthető a töltőállomáson, még akkor is, ha a főkapcsolója ki van kapcsolva.
Ellenőrizze, hogy a robot alatti kapcsoló a „BE” helyzetben van-e.
A robot porszívónak 3 navigációs üzemmódja van:
• „Permanent map” (Tartós térkép) (szobánkénti takarítás személyre szabása)
• „No-go zones” (Tiltott területek) (a robotporszívó egyes területekhez való hozzáférésének letiltása)
• „Spot” (Folt) (kisebb terület takarításához)
A robotporszívó visszatéréséhez a dokkolóállomáshoz nyomja meg a robot „Home” (Kezdőlap) gombját.
Ha a robotporszívó megkezdi a takarítást a dokkolóállomástól, akkor visszatér a dokkolóállomáshoz.
Mindig tartsa a robot porszívót a dokkolóállomáson, amikor nem használja.
Ha azt tervezi, hogy hosszabb ideig nem használja a robotporszívót, töltse fel teljesen, majd vegye ki az akkumulátort a robotporszívóból (ügyeljen arra, hogy a robotporszívó kikapcsolt állapotban legyen, amikor kiveszi az akkumulátort). Tárolja hűvös, száraz helyen. Töltse fel az akkumulátort háromhavonta.
Az érzékeny padlótípusokon (pl. parkettán és szőnyegen) nem javasolt a felmosók vízzel való használata.
Nem, a víztartályt és a nedves felmosót közvetlenül a tisztítás előtt kell felhelyezni, és a tisztítás után azonnal el kell távolítani.
Azonnal kapcsolja ki a robotporszívót.
Távolítsa el a porzsákot, a szűrőt és a kefét.
Az újbóli beszerelés előtt hagyja őket megszáradni.
Minden használat után ürítse a szemétbe a porgyűjtő tartály tartalmát. Egy ruhával tisztítsa meg a portartály tömítéseit is.
A központi kefét ajánlott hetente egyszer megtisztítani.
További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
A szűrőket ajánlott hetente legalább egyszer megtisztítani.
További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
A bal, jobb és első kereket rendszeresen meg kell tisztítani, az összegabalyodott haj és szálak eltávolítása érdekében.
Javasoljuk, hogy hetente egyszer tisztítsa meg az érzékelőket és a töltőterminálokat (a roboton és a töltő talpán) tiszta, száraz ruhával.
Az érzékelők és a töltőterminálok tisztítása előtt kapcsolja ki a robotot.
A robot porszívó tisztításához ne használjon tisztítószert.
Egyes részeknél vizet használhat, másoknál csak a száraz ruhát. További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
A finom por- és habszűrőt 6 havonta ajánlott cserélni.
Az oldalkeféket 6 havonta cserélje ki újakra.
Ne használja a készüléket. A veszély elkerülése érdekében cseréltesse ki a hibás alkatrészt szakszervizben.
Ne használja a készüléket. A veszély elkerülése érdekében ne érjen hozzá a csatlakozókhoz. Húzza ki a töltőállomást a konnektorból és cseréltesse ki szakszervizben.
Ellenőrizze a következőket:
Nincs-e tele a porgyűjtő tartály.
A szűrők tisztaságát.
Nem tömte-e el valamilyen tárgy, vagy szemét a robot alján lévő szívólyukat.
Ennek több oka lehet:
• Ha a robotporszívó nem a dokkolóhelyről indult, akkor nem tér vissza oda. Ebben az esetben a robotporszívó visszatér a kiindulási pontjába.
• Ha a robotporszívó Spot (Folt) üzemmódban porszívóz, a robot visszatér a kiindulási pontjába.
• Ha a robotporszívót felemelik, majd visszateszik a földre, akkor megpróbálja meghatározni a helyzetét. Ha nem tudja, akkor visszatér a kiindulási pontjához.
Ellenőrizze a következőket:
• A töltőállomást nem szabad szőnyegen tartani.
• A töltőállomást ne tegye ki napfénynek vagy hőforrásnak.
• A töltőállomás oldalának és elejének szabad területe megfelel a felhasználói kézikönyvben leírtaknak.
• A csatlakozó megfelelően van csatlakoztatva a töltőállomáshoz.
• A töltőkábel csatlakoztatva van a feszültségforráshoz.
• A töltőterminál körül nincsenek akadályok.
• A töltőállomás termináljai közelében nincs tárgy.
• A töltőállomás be van kapcsolva (a LED jelzőfény zöld).

Ha ezek ellenőrzése után a robotporszívó továbbra sem találja meg az töltőállomást, vegye fel a kapcsolatot egy jóváhagyott porszívójavító céggel.
A következő műveleteket hajthatja végre:
• Kapcsolja ki, majd kapcsolja be a főkapcsolót.
• Húzza ki a kábelt, és dugja be ismét a töltőállomásba.
• Ellenőrizze, hogy a töltőterminálok és az érzékelőablakok nincsenek eldugulva, majd törölje le a fő testet és a töltőállomást egy száraz ruhával. Ne felejtse el kikapcsolni a főkapcsolóval robotporszívót, mielőtt megszárítaná.
• Ellenőrizze, hogy a töltőállomás közelében nincs-e akadály, például fényvisszaverő tárgy, szék stb.

Ha ezen lépések után az automatikus töltés továbbra sem működik megfelelően, vegye fel a kapcsolatot egy jóváhagyott porszívójavító céggel.
Ez rendszeresen előfordul. A porszívó kockázat nélkül továbbra is csatlakoztatva maradhat a dokkolóhoz.
Figyelem: csak a kijelölt töltőt használja.
Ellenőrizze a következőket:
• Ha a robot alatti kapcsoló jelenleg a „BE” helyzetben van.
• Ha a kijelző világít. Ha nem, töltse fel a robotot a bázisállomáson.
Ellenőrizze a következőket:
• A kerekek alatt nincsenek elakadást előidéző tárgyak.
• A robotot nem blokkolják padlószintkülönbségek.
• Nincs megjelenített hibaüzenet. (lásd a felhasználói kézikönyv hibaelhárítási és hibakódok fejezetét)
A következő műveleteket hajthatja végre:
• Ügyeljen arra, hogy a lépcsőktől/résektől 10 cm-en belül ne legyenek akadályok.
• Száraz ruhával törölje le az érzékelőablakokat.

Ha ezen lépések után a probléma továbbra is fennáll, forduljon egy hivatalos porszívójavító vállalathoz.
Ügyeljen arra, hogy a kefe működését semmi se akadályozza. Tisztítsa meg a kefét az összegabalyodott hajtól és szálaktól.
Ha a kefe sérült, cserélje ki egy újra.
A villogó fény és a hangjelzés hibát jelez.
A hibák leírásairól és megoldásairól a Felhasználói kézikönyvben olvashat bővebben.
A következő műveleteket hajthatja végre:
• Ellenőrizze, hogy a szívócsatorna nincs-e eltömődve.
• Ellenőrizze, hogy a porzsák megfelelően van-e felszerelve.
• Ürítse ki a porzsákot, ha megtelt.
• Távolítsa el a központi kefét és tisztítsa meg.
• Ellenőrizze, hogy a szűrő nem telt-e meg.

Ha ezen lépések után a probléma továbbra is fennáll, forduljon egy hivatalos porszívójavító vállalathoz.
Az elektromos kefe biztonsági funkciója aktiválódik, amikor a robot kockázatot azonosít.

Két helyzet fordulhat elő:
Az elektromos kefe elakad: a robot megpróbálja kiszabadítani és leállítja a porszívót, illetve az elektromos kefét.
A robot megpróbálja kiszabadítani a kefét: ha erre nem képes, kikapcsol, és manuálisan kell ürítenie.

Ha a hálózati kefe a hosszú és/vagy vastag szálak miatt elakad egy vastag szőnyegen, vagy ha a robot hosszú ideig porszívózza a szőnyeget, az elektromos kefe leáll és a porszívózás nélküle folytatódik.
Előfordulhat, hogy a robot bizonyos problémákat tapasztal, amelyekről hibakódokkal értesíti.
A hibakódok leírásairól és megoldásairól a Felhasználói kézikönyvben olvashat bővebben.
Lehet, hogy a szűrőt nem megfelelően helyezte be. Próbálja meg helyesen belehelyezni a szűrőt a tartó nyílásába.
Miután követte a felhasználói kézikönyvnek a berendezés elindítására vonatkozó utasításait, ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e a fali csatlakozóaljzat azzal, hogy ahhoz egy másik készüléket csatlakoztat. Ha még mindig nem működik, ne próbálja meg szétszerelni vagy egyedül megjavítani. Ehelyett vigye be egy hivatalos szervizközpontba.
1. Ellenőrizze, hogy a robotporszívó megfelelően csatlakozik-e a vezeték nélküli hálózathoz (a robotporszívó Wi-Fi jelzőfénye világít).
Ha nem, kapcsolja ki, majd újra a robotporszívó alatt található „ON/OFF” (BE/KI) kapcsolóval, miközben a vezeték nélküli hálózat hatótávolságán belül van.

Ha a lámpa továbbra sem világít, ennek több oka lehet:
• Lehet, hogy a robotporszívó kikapcsolt vagy nem rendelkezik elegendő töltöttséggel.
• A robotporszívó kívül esik a Wi-Fi hálózatán.
• Megváltoztatta a Wi-Fi hálózat jelszavát. A robotporszívó már nem csatlakozik a Wi-Fi hálózathoz. Indítsa újra a robotporszívót, majd csatlakoztassa újra.
• A robotporszívó belső szoftverének frissítése nem sikerült. Kövesse az alkalmazás utasításait lépésről lépésre.


2. A robotporszívó Wi-Fi jelzőfénye világít, de az alkalmazás nem tud csatlakozni.
Az okostelefon nincs csatlakoztatva az internethez (Wi-Fi vagy 3G/4G hálózat).
Ez normális, mivel éppen csatlakozik a termékhez, és azon nincs internetkapcsolat.
Bizonyos okostelefonok esetén, miután csatlakozott a termék Wi-Fi-hálózatához, egy üzenet jelenhet meg, amely megkérdezi, hogy ebben az internetkapcsolat nélküli hálózatban szeretne-e maradni. A sikeres csatlakozás érdekében válaszolja azt, hogy csatlakozni kell ehhez a hálózathoz.
Indítsa újra a robotot a robot alatti kapcsolóval.
A robot alaphelyzetbe állítható úgy, hogy lenyomja a „Power” és a „Home” gombokat 10 másodpercig.
Nem, a készüléket csak beltéri használatra tervezték.
Igen, a robot porszívó érzékelői nem igényelnek fényt a tisztítási munkamenet végrehajtásához.
A robot porszívó hatékonyan működik a kemény padlófelületeken, beleértve csempét, parkettát, laminált padlót, műbőrt, és az 1,5 cm-nél nem vastagabb szőnyegeket.
Igen, javasolt a robot porszívó használata a tisztaság fenntartásához, de vannak olyan felületek, ahol a robotporszívó nem teljesít olyan hatékonyan, mint a hagyományos porszívók.
Igen, ütemezhet egyetlen tisztítási munkamenetet, vagy beállíthat egy napi tisztítási funkciót a mobilalkalmazáson keresztül.
A robotporszívó korlátozása napi egy program, hogy minden elérhető helyiséget optimálisan megtisztíthasson.
Igen. A robotporszívó alvó üzemmódra vált, amikor teljesen feltöltődik.
Igen, a robotporszívó automatikusan visszatér a töltőállomáshoz, ha az akkumulátor töltöttsége alacsony a tisztítás során.
A töltés befejezése után a robotporszívó újraindítja a takarítási folyamatot.
Ennek oka az, hogy a robotporszívó nem a dokkolóhelyről indult: mivel a robotporszívó visszatér a kiindulási pontjához, visszamegy arra a helyre, ahol Spot (Folt) üzemmódban kezdett porszívózni.
A készülék értékes, újrahasznosítható vagy újra feldolgozható anyagokat tartalmaz. Vigye el helyi gyűjtőhelyre.
Amennyiben úgy gondolja, hogy egy alkatrész hiányzik, kérjük, hívja az Ügyfélszolgálatot és mi segítünk megtalálni a megfelelő megoldást.
Kérjük látogasson el a weboldal „Tartozékok” menüpontjához, ahol könnyedén megtalálhatja, amire a termékéhez szüksége van.
További infomációk elérhetők a weboldalon a „Garancia” címszó alatt.
A robot porszívó 3 energiafokozattal rendelkezik: Csendes, normál és turbó.
A mobilalkalmazásban is aktiválhatja a különféle energiamódokat.
Az üres akkumulátor feltöltése 3 órát vesz igénybe.
Megoszthatja robotporszívót úgy, hogy mindenki letölti a Rowenta robot alkalmazást, és követi a csatlakozási utasításokat.
Annak érdekében, hogy okostelefon észlelni tudja a körülvevő Wi-Fi-hálózatot, az alkalmazásnak a Google által megkövetelt helymeghatározási engedélyre van szüksége.
Ha nem adja meg ezt az engedélyt, az okostelefon nem fogja megtalálni a terméket, és nem tudja folytatni a párosítást.
Ezt az információt nem fogjuk felhasználni vagy tárolni.
A robotporszívó akár 120 percig is működhet, mielőtt lemerül az akkumulátor.
Ha el szeretné adni a robotporszívóját, ne felejtse el törölni az adatait:
• Nyomja meg a „Power” és a „Home” gombot 10 másodpercig.
• Nyissa meg a Robots alkalmazást.
• Kattintson a beállításokra.
• Kattintson a robotporszívó nevére és „Delete the product” (Termék törlése) gombra.